Strona 1 z 1

WYMIANA SILNIKA -> PROBLEM PO WYMIANIE Z14XEP

PostNapisane: 18 sie 2016, o 08:59
przez LENAR_KAMIL
Po wymianie całego słupka silnika, autko nie odpala....stacyjka po przekręceniu powoduje kliknięcie przekaźnika pewnie od rozrusznika i tyle - rozrusznik nie kręci. Rozrusznik działa na krótko, ale auto i tak nie odpali, ponieważ pewnie pompa ma zablokowane dawkowanie paliwa. Zapala się oczywiście kontrolka check engine. Silnik jest na gwarancji rozruchowej jeszcze i był sprawdzany więc tutaj jest ok. Nie wiem czy coś źle podłączyłem, czy przewody są zniszczone, czy coś i immobilajzerem ?? auto stało bez akumulatora około 2 tygodni... proszę o radę

POZDRAWIAM!!

Re: WYMIANA SILNIKA -> PROBLEM PO WYMIANIE Z14XEP

PostNapisane: 18 sie 2016, o 11:04
przez drahe
Sterownik silnika ECU oczywiście został stary?
Gdyby immo blokowało to wtedy kontrolka samochodu z kluczem miga (rozrusznik nie zakręci).
Jak pali się cały czas to znaczy że są jakieś błędy i wypadało by to odczytać.

Re: WYMIANA SILNIKA -> PROBLEM PO WYMIANIE Z14XEP

PostNapisane: 19 sie 2016, o 08:08
przez LENAR_KAMIL
Udało mi się uruchomić auto ;) Okazało się na szczęście, że problem był bardzo błachy - nie podłączona masa do sterownika... przeoczenie...

Natomiast pojawił się problem, chyba... silnik pracuje płynnie zarówno na benzynie jak i gazie, ale nie podoba mi się to, że pracuje jak diesel... Nie ma żadnych błędów, płyny sprawdzam co 10 km (przynajmniej przez kilka najbliższych dni) i nic się nie dzieje...olej w porządku, płyn chłodniczy też.

Nie jest to jakiś bardzo głośny dźwięk, ale jest na pewno inny.... biorę poprawkę tylko na to, że te silniki były zarówno w astrach jak i merivie i corsie i może tak tak pracował..nie wiem.

Pozdrawiam