astra h 1.6 xep nie odpala
Napisane: 25 cze 2016, o 15:52
pol roku temu odpalala coraz gorzej a na koncu wcale
byla iskra a mimo to okazalo sie ze czujnik walu korbowego byl przyczyna
teraz nagle przestala odpalac
mysle , niemozliwe ze znowu ten czujnik , przeciez go wymienialem kilka miesiecy wczesniej
i ze to tak nagle , wtedy to byly wczesniej oznaki ze cos dogorywa
demontuje cewke zaplonowa, przykladam swiece do masy , iskra jest
demontuje listwe paliwa, sprawdze czy leje
chce wyciagnac listwe , najpierw ta listwa na wizake kablowa wokol glowicy, masakra , przedszkadza w wyciagnieciu listwy paliwa
odciagnalem troche na bok ciagne listwe , nie idzie, breszka, wgniecenie na listwie, zdejmuje zawleczki od wtryskow, odkrecam ecu , wyjmuje listw , wtryski zostaly, potem wyjmuje je osobno
skladam w listwe , krece, leja
rece opadaja
iskra jest, wtryski leja a auto nie pali , nawet nie prycha jakby probowalo
co za zlom
ta listwa na wizke kablowa ma takie zatrzaski, zeby ja rozebrac to sie raczej nei da zeby czegos nie polamac, na bok nie odsuniesz bo chlopcy z gm dali tak krotkie kable ze zapasu to tam jest ze 3 cm w kazda strone nie wiecej
gniazda w glowicy pod wtryski zrobione tak ze listwa z wtryskami nie wyjdzie z nich a i przy skladaniu wkladalem najpier wtryski a potem na nie dawalem listwe paliwowa
co za debil to projektowal, najpierw narysowali glowice , potem wtryski a potem wysrali listwe na wiazke z kablami wokol niej co by przyslonila te kable
po najmniejszej lini oporu, w dupsku maja goscia ktory bedzie to naprawial
mam audi coupe quattro i tam jest porzadek , jest dostep itd mimo ze motor 2x wiekszy
patrze na to wszystko i mysle ze jakbym wwyspawal rame i postawil na nia motor z wlasnym ecu to bym mial spokoj do konca zycia
co za debil robi motor ktory co pol roku nie odpala
wtedy zonie stanal na ulicy , mi teraz stoi pod domem, nie odpala wiec do mechanika musisz na lince albo lawetą brac
nigdy tak nie mialem w audi
jak mam miec auto ktore mnie zawodzi tak ze staje i nie pali to wole nie miec bo przynajmniej wtedy mam rower i jestem pewien ze jak na nim wyjechalem to na nim dojade
rozumie ludzi ktorzy wola rower
tyle w temacie zlomu
po prostu smiech
tfsi a audi do ktorego gazu nie zalozysz tylko po to zeby palil 3% mniej a vw łapia na oszustwie norm spalin, wszystko sciema
grzalka przy termostacie w astrze zeby palil 2% mniej
po prostu smiech
ludzie karmia nas byle czym
naprawde mysle tak, silnik elektryczny , zadnych czujnikow maf, map, lambda, throtle, temperatury, oleju , sreju , gleju
zaworow, piercieni, panewek srewek
co wy robicie jak was auto zawodzi, taksowkami jezdziecie , nie wkurza was to ze was kompanie robia w konia?
moge pracowac ale nie na to
nara
byla iskra a mimo to okazalo sie ze czujnik walu korbowego byl przyczyna
teraz nagle przestala odpalac
mysle , niemozliwe ze znowu ten czujnik , przeciez go wymienialem kilka miesiecy wczesniej
i ze to tak nagle , wtedy to byly wczesniej oznaki ze cos dogorywa
demontuje cewke zaplonowa, przykladam swiece do masy , iskra jest
demontuje listwe paliwa, sprawdze czy leje
chce wyciagnac listwe , najpierw ta listwa na wizake kablowa wokol glowicy, masakra , przedszkadza w wyciagnieciu listwy paliwa
odciagnalem troche na bok ciagne listwe , nie idzie, breszka, wgniecenie na listwie, zdejmuje zawleczki od wtryskow, odkrecam ecu , wyjmuje listw , wtryski zostaly, potem wyjmuje je osobno
skladam w listwe , krece, leja
rece opadaja
iskra jest, wtryski leja a auto nie pali , nawet nie prycha jakby probowalo
co za zlom
ta listwa na wizke kablowa ma takie zatrzaski, zeby ja rozebrac to sie raczej nei da zeby czegos nie polamac, na bok nie odsuniesz bo chlopcy z gm dali tak krotkie kable ze zapasu to tam jest ze 3 cm w kazda strone nie wiecej
gniazda w glowicy pod wtryski zrobione tak ze listwa z wtryskami nie wyjdzie z nich a i przy skladaniu wkladalem najpier wtryski a potem na nie dawalem listwe paliwowa
co za debil to projektowal, najpierw narysowali glowice , potem wtryski a potem wysrali listwe na wiazke z kablami wokol niej co by przyslonila te kable
po najmniejszej lini oporu, w dupsku maja goscia ktory bedzie to naprawial
mam audi coupe quattro i tam jest porzadek , jest dostep itd mimo ze motor 2x wiekszy
patrze na to wszystko i mysle ze jakbym wwyspawal rame i postawil na nia motor z wlasnym ecu to bym mial spokoj do konca zycia
co za debil robi motor ktory co pol roku nie odpala
wtedy zonie stanal na ulicy , mi teraz stoi pod domem, nie odpala wiec do mechanika musisz na lince albo lawetą brac
nigdy tak nie mialem w audi
jak mam miec auto ktore mnie zawodzi tak ze staje i nie pali to wole nie miec bo przynajmniej wtedy mam rower i jestem pewien ze jak na nim wyjechalem to na nim dojade
rozumie ludzi ktorzy wola rower
tyle w temacie zlomu
po prostu smiech
tfsi a audi do ktorego gazu nie zalozysz tylko po to zeby palil 3% mniej a vw łapia na oszustwie norm spalin, wszystko sciema
grzalka przy termostacie w astrze zeby palil 2% mniej
po prostu smiech
ludzie karmia nas byle czym
naprawde mysle tak, silnik elektryczny , zadnych czujnikow maf, map, lambda, throtle, temperatury, oleju , sreju , gleju
zaworow, piercieni, panewek srewek
co wy robicie jak was auto zawodzi, taksowkami jezdziecie , nie wkurza was to ze was kompanie robia w konia?
moge pracowac ale nie na to
nara