Pomocy!!! LPG do z20 ler
Napisane: 29 lut 2016, o 23:57
Witam
Potrzebuje porady. Chce zakupić astre 3 cabrio z silnikiem 2.0 200KM (z20 ler) Nie ukrywam ze chce go zagazować z racji tego ze nie stać mnie na lanie benzyny do baku auta które pali 13 l / 100 km. A jeśli ktoś by się dziwil po co chce taka pojemność skoro mnie nie stać to już od razu mowie ze cabriolet jest dużo cięższy od zyklego sedana czy innej wersji z racji tego ze ma wzmacniana konstrukcje i żeby to auto w miare się zbieralo na drodze to musi mieć więcej mocy. Uparlem się na ta wersje bo podoba mi się jak żadne inne autko i czekałem rok czasu na dobra oferte az w końcu się doczekałem tylko ze wyniknal poważny problem.
Zadzwonilem do firmy montującej inst. Stag i oni mi powiedzieli ze nie zaloza gazu do tej wersji silnikowej ( jak i do 170 KM z20 lel czy 1.8 140 18xer) po czym facet mi dodał ze chyba ze wymienie gniazda zaworow na twarde to wtedy to powinno jezdzic chociaż nie daje mi gwarancji ze silnik nie padnie po 10 tys . Obdzwonilem także inne firmy. W brc powiedzieli mi ze bez problemu będzie jezdzic w inst za 3 300 - 4 200 zl max ( w zaleznosci co tam będzie trzeba zrobić) i nie widzi zadnych przeciwskazan do tego silnika. Inna firma specjalizujaca się w Stag-u tez stwierdzila ze nie ma przeciwskazan chociaż jak powiedziałem facetowi jak mi to przedstawil inny to sam już nie był pewny i stwierdził ze możliwe ze o czyms nie wie. Poradzcie mi cos, bo mam swietna oferte a nie chce się wpakować później w bloto. Czy ktoś z was ma albo zna kogos kto ma zagazowany silnik z20 ler i zrobil na nim powiedzmy chociaż 60 000 albo i nawet 100 000 km? Czy jeżeli tak to czy wymienialiście gniazda zaworow na twarde w nim przed gazowaniem? I jaka ins wsadzaliscie do niego? Prosze was o pomoc, bo naprawdę chce mieć to autko, czekam na nie już tyle ze już teraz nie chce rezygnować z niego. Pozdrawiam
Potrzebuje porady. Chce zakupić astre 3 cabrio z silnikiem 2.0 200KM (z20 ler) Nie ukrywam ze chce go zagazować z racji tego ze nie stać mnie na lanie benzyny do baku auta które pali 13 l / 100 km. A jeśli ktoś by się dziwil po co chce taka pojemność skoro mnie nie stać to już od razu mowie ze cabriolet jest dużo cięższy od zyklego sedana czy innej wersji z racji tego ze ma wzmacniana konstrukcje i żeby to auto w miare się zbieralo na drodze to musi mieć więcej mocy. Uparlem się na ta wersje bo podoba mi się jak żadne inne autko i czekałem rok czasu na dobra oferte az w końcu się doczekałem tylko ze wyniknal poważny problem.
Zadzwonilem do firmy montującej inst. Stag i oni mi powiedzieli ze nie zaloza gazu do tej wersji silnikowej ( jak i do 170 KM z20 lel czy 1.8 140 18xer) po czym facet mi dodał ze chyba ze wymienie gniazda zaworow na twarde to wtedy to powinno jezdzic chociaż nie daje mi gwarancji ze silnik nie padnie po 10 tys . Obdzwonilem także inne firmy. W brc powiedzieli mi ze bez problemu będzie jezdzic w inst za 3 300 - 4 200 zl max ( w zaleznosci co tam będzie trzeba zrobić) i nie widzi zadnych przeciwskazan do tego silnika. Inna firma specjalizujaca się w Stag-u tez stwierdzila ze nie ma przeciwskazan chociaż jak powiedziałem facetowi jak mi to przedstawil inny to sam już nie był pewny i stwierdził ze możliwe ze o czyms nie wie. Poradzcie mi cos, bo mam swietna oferte a nie chce się wpakować później w bloto. Czy ktoś z was ma albo zna kogos kto ma zagazowany silnik z20 ler i zrobil na nim powiedzmy chociaż 60 000 albo i nawet 100 000 km? Czy jeżeli tak to czy wymienialiście gniazda zaworow na twarde w nim przed gazowaniem? I jaka ins wsadzaliscie do niego? Prosze was o pomoc, bo naprawdę chce mieć to autko, czekam na nie już tyle ze już teraz nie chce rezygnować z niego. Pozdrawiam