Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Astra nie reaguje na nic, jak martwa

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem benzynowym i LPG.

Moderator: piotii

Astra nie reaguje na nic, jak martwa

Postprzez Pesticzek » 23 cze 2021, o 10:37

Hejka, jestem tu nowa, przywitałam się właśnie tam gdzie jest na to miejsce. Teraz przychodzę tutaj w nadziei, że jestem w dobrej zakładce.
Nie znam się zbytnio na mechanice.
Od około 2 miesięcy posiadam astrę H w cabrio, 1.6 silnik benzyna. Do tej pory z samochodem nie działo się nic złego/dziwnego, aż do dzisiaj.

Początkowo normalnie otworzyłam samochód pilotem (a raczej sam się otworzył gdy podeszłam z kluczykiem), chciałam samochód zapalić, ale nie pojawiło się absolutnie nic. Nawet nie włączył się zapłon, radio, światła, kontrolki, po prostu nic. Tylko taki gong i tyle. Teraz nawet nie reaguje na pilota, żeby go zamknąć. Sprawdzałam oboma kluczykami, wymieniłam baterię i nic.
Co to może być? Czyżby akumulator? Ale trochę dziwne, bo on nie reaguje na nic. Jak wspomniałam, nawet kontrolki się nie pojawiają, nie mówiąć już o próbie kręcenia silnika. Jest po prostu jedno wielkie nic.
Pesticzek
Nauka jazdy
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 cze 2021, o 10:24
Silnik: 1.6 Z16XEP

Re: Astra nie reaguje na nic, jak martwa

Postprzez Pesticzek » 23 cze 2021, o 10:43

P.S czy ktoś z zewnątrz mógł coś zrobić? Bo ktoś obrzucił dzisiaj samochód mojego chłopaka jajkami, ale nie wiem czy to przypadek, czy ktoś się też dobrał do mojego.
Pesticzek
Nauka jazdy
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 cze 2021, o 10:24
Silnik: 1.6 Z16XEP

Re: Astra nie reaguje na nic, jak martwa

Postprzez Whitemamba » 23 cze 2021, o 14:44

Po pierwsze zmierzyć miernikiem napięcie akumulatora.
Whitemamba
Klubowicz
 
Posty: 130
Dołączył(a): 6 mar 2019, o 16:29
Silnik: 1.6 Z16XEP


Powrót do Napęd, silniki benzynowe i LPG

Kto przegląda forum