Problem z odpalaniem.
Napisane: 26 maja 2015, o 16:03
Witam,
Około miesiąca temu kupiłem Astre 3 1.6 105KM Twinport. W trakcie zakupu kiedy ją sprawdzałem metodą gaz hamulec błędów nie było. Po zakupie i przejechaniu 200km zaświeciła się diodka check po czym okazało się po podpięciu komputera że jest uszkodzona 2 sonda lambda i ma przebicie (bo tak to określił gościu który podpinał auto pod komputer w salonie Opla), ale powiedział że można z tym śmiało jeździć i nic się nie dzieje. Od tamtej pory nie miałem raczej problemów poza tym że 2 razy zdarzyło sie że auto troche dłużej trzeba było kręcić rozrusznikiem żeby odpaliło i raz czy 2 razy miałem taką sytuację że wkładam kluczyk przekręcam i nic się nie dzieje. Auto było praktycznie używane codzinnie.
Aktualnie po jednym całym dniu nie używania, rano wsiadam do auta i próbowałem kilkanaście razy, ale auto nie chce w ogole odpalić (rozrusznik kreci ale auto w ogole nie chce wskoczyć na obroty). Pojawiły się nowe błędy a mianowicie:
ECN 111306
ECN 161450
ECN 161600
Po czym odłączyłem jedną kleme na całą noc od akumulatora z nadzieją że błędy się skasują po czym doszły 4 nowe błędy:
ECN 020100
ECN 020200
ECN 020300
ECN 020400
Komputer pokazywał mi zasięg 81km a wskazówka na zegarach była na 1/4 baku po odłączeniu klemy od akumulatora i podłączeniu zasięg się nie zmienił zaś wskazówka jest teraz na 0. Czy ma to jakiś związek z tymi 4 błędami 201 202 203 i 204?
z tego co wyczytałem te 4 błędy mają związek z wtryskiwaczami a te pierwsze 3 błędy to coś z immpbilizerem. Do końca nie znam się i wciąż nie wiem co jest nie tak czy ktoś mógłby mnie naprowadzić co mogło się zepsuć i dlaczego? Czy ma to jakiś związek z 2 sondą lambda? Czy jestem w stanie sam odpalić auto czy niestety czeka mnie mechanik?
Około miesiąca temu kupiłem Astre 3 1.6 105KM Twinport. W trakcie zakupu kiedy ją sprawdzałem metodą gaz hamulec błędów nie było. Po zakupie i przejechaniu 200km zaświeciła się diodka check po czym okazało się po podpięciu komputera że jest uszkodzona 2 sonda lambda i ma przebicie (bo tak to określił gościu który podpinał auto pod komputer w salonie Opla), ale powiedział że można z tym śmiało jeździć i nic się nie dzieje. Od tamtej pory nie miałem raczej problemów poza tym że 2 razy zdarzyło sie że auto troche dłużej trzeba było kręcić rozrusznikiem żeby odpaliło i raz czy 2 razy miałem taką sytuację że wkładam kluczyk przekręcam i nic się nie dzieje. Auto było praktycznie używane codzinnie.
Aktualnie po jednym całym dniu nie używania, rano wsiadam do auta i próbowałem kilkanaście razy, ale auto nie chce w ogole odpalić (rozrusznik kreci ale auto w ogole nie chce wskoczyć na obroty). Pojawiły się nowe błędy a mianowicie:
ECN 111306
ECN 161450
ECN 161600
Po czym odłączyłem jedną kleme na całą noc od akumulatora z nadzieją że błędy się skasują po czym doszły 4 nowe błędy:
ECN 020100
ECN 020200
ECN 020300
ECN 020400
Komputer pokazywał mi zasięg 81km a wskazówka na zegarach była na 1/4 baku po odłączeniu klemy od akumulatora i podłączeniu zasięg się nie zmienił zaś wskazówka jest teraz na 0. Czy ma to jakiś związek z tymi 4 błędami 201 202 203 i 204?
z tego co wyczytałem te 4 błędy mają związek z wtryskiwaczami a te pierwsze 3 błędy to coś z immpbilizerem. Do końca nie znam się i wciąż nie wiem co jest nie tak czy ktoś mógłby mnie naprowadzić co mogło się zepsuć i dlaczego? Czy ma to jakiś związek z 2 sondą lambda? Czy jestem w stanie sam odpalić auto czy niestety czeka mnie mechanik?