Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem benzynowym i LPG.
Moderator: piotii
przez daro74ds » 5 maja 2017, o 18:42
Z tym Egr są zwykle problemy zwłaszcza kiedy auto bieże olej.Jak najbardziej da się go wyczyścić ale często pada elektrycznie przerabiałem to u siebie z dwoma używkami.Moja asterka też lubi olej ok 0,5 l/1000km po roku jazdy egr jest już porządnie usyfiony.Z wykręceniem też nie ma problemu trzeba wyciągnąć aku i odkręcić podstawę akumulatora.
-
daro74ds
- Kierowca
-
- Posty: 16
- Dołączył(a): 25 paź 2016, o 17:14
- Silnik: 1.6 Z16XEP
przez Wigo48 » 6 maja 2017, o 08:49
Wyczyścić można wszystko. Nie wiadomo tylko jaki będzie rezultat. Wyczyść EGR tym samym środkiem w areozolu co przepustnicę. Tłoczek musi się lekko przesuwać. Styki kostki też można spryskać.
-
Wigo48
- Klubowicz
-
- Posty: 117
- Dołączył(a): 9 gru 2015, o 18:25
- Silnik: 1.6 Z16XEP
przez asterekf » 18 cze 2017, o 20:22
EGR - należy wyczyścić również kanały przy kolektorze ssącym , mogą być zabetonowane przez nagar.
-
asterekf
- Kierowca
-
- Posty: 21
- Dołączył(a): 18 cze 2017, o 20:13
- Silnik: 1.6 Z16XEP
Powrót do Napęd, silniki benzynowe i LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 25 gości