Kampanie (akcje) serwisowe są darmowe i skierowane do wszystkich właścicieli Opli - nie tylko tych, którzy zakupili samochód w Polsce.
Dotyczy to również samochodów sprowadzonych z zagranicy, gdyż akcje finansowane są przez centralę GM Opel.
Numery VIN samochodów, których dotyczy dana akcja są podawane tylko dla tych zakupionych na terenie Polski.
Dla samochodów sprowadzanych należy samemu sprawdzić w ASO, czy dany egzemplarz kwalifikuje się do akcji.
Jeśli w ASO dowiemy się, że naszego samochodu nie ma na liście, może to oznaczać, że na daną akcję serwisową zgłosił się już
poprzedni właściciel.
Chcesz być informowany o nowych akcjach serwisowych, skorzystaj z opcji powiadomień.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował o akcji serwisowej dla modeli Astra H i Mokka.
W niektórych samochodach może wystąpić ryzyko wadliwego działania poduszek powietrznych kierowcy i pasażera Takata.
Preparat będący propelentem użyty do produkcji poduszki powietrznej kierowcy, a częściowo także pasażera,
może ulegać zmianom w miarę upływu czasu oraz narażenia na bardzo wysoką temperaturę/wilgotność.
W przypadku kolizji, gdy napełniacz poduszki powietrznej zostanie uruchomiony, generowanie gazu może następować szybciej niż zaprojektowano.
Może to prowadzić do odłączenia metalowych fragmentów od ulegającego rozerwaniu napełniacza, a części te mogą polecieć w kierunku kierowcy/pasażerów pojazdu,
co może doprowadzić do poważnych obrażeń lub utraty życia.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 26 043 samochody. Akcja dotyczy również samochodów zakupionych poza terenem Polski.